Hardbit Blog – Elindultunk!

Calendar 2025.12.02 Tag blog

Van egy mondat, amit nagyon sok cégvezetőtől hallottam már az elmúlt években:
„A cégem működik… csak épp nem úgy, ahogy kellene.”

Szinte minden cégnél ugyanazok a nehézségek vannak, a folyamaton kívül működő munkatársak, az átláthatatlan folyamatok, a kevés vezetői információ, a szigetszerűen működő rendszerek, vagy épp az, hogy a napi operatív zaj egyszerűen elnyomja a stratégiai gondolkodást.
Ezek azok a dilemmák, amikkel mi nap mint nap találkozunk. És őszintén? Pont ezek miatt szeretünk a Hardbitnél dolgozni.

Én, Székely Dalma, a Hardbit második generációs vezetőjeként közelről látom, milyen kihívásokkal küzdenek a magyar KKV-k.
Ez a blog azért indul el most, mert évek óta gyűjtöm azokat a helyzeteket, gondolatokat és felismeréseket, amikről szerintem beszélni kell. Vezetőként én is sokszor kerestem azt az időt, amit a napi operációból kiszakadva erre tudok szánni. Nem szerettem volna, ha egy marketing csapat teszi össze ezt a blogot, mert nekem ez akkor hiteles, ha mi írjuk. Most eljött az idő, hogy ezekből rendszeres tartalom szülessen.

Kik vagyunk mi?

A Hardbit Kft.-nél több mint 20 éve fejlesztjük saját vállalatirányítási rendszerünket, a Frézer ERP-t.
Megoldásaink a magyar KKV-k mindennapi működésére és valós igényeire épülnek — olyan cégekére, akikkel évek vagy akár évtizedek óta szoros együttműködésben dolgozunk.
Célunk, hogy stabilabb, átláthatóbb és könnyebben irányítható folyamatokat teremtsünk minden vállalkozás számára, amely fejlődni szeretne.

A fő fókuszterületeink:

  • Kiskereskedelem
  • Nagykereskedelem
  • Webshop üzemeltetők (B2C / B2B)
  • Logisztika és raktárszolgáltatás
  • Gyártás
  • Vendéglátás (HoReCa)
  • Pénzügy és könyvelés
  • Szerviz és karbantartás

Hitvallásunk: “A szoftver legyen a vállalat igényeire szabva, ne a vállalatot szabjuk a szoftver igényeire”

Miért indítjuk el a blogot?

Mert rengeteg olyan kérdés merül fel a vezetők fejében, amiről ritkán beszélünk nyíltan:

  • Mikor kell belenyúlni a folyamatokba? Hogyan lehet ezeket a folyamatokat kontrollálni?
  • Hogyan lehet egy céget „visszaterelni” a működési keretek közé?
  • Hogyan lehet kiszabadulni a napi tűzoltásból?
  • Hogyan lehet jól dönteni digitalizációs kérdésekben?

A blogban ezekkel fogok foglalkozni.
Nem „10 tipp az ERP bevezetéshez” jellegű tartalmakkal, hanem valódi helyzetekkel, gondolatokkal, dilemmákkal és Hardbit-es tapasztalatokkal.

Miről fogsz itt olvasni?

  • Vezetői dilemmákról – emberi, őszinte nézőpontból.
  • Hardbit újdonságokról, fejlesztésekről és kulisszatitkokról.
  • Folyamatokról, működésről, arról, mitől lesz egy cég hatékony.
  • Valós tapasztalatokról és azokról az iparági standardoktól, amiket mi tapasztalunk.
  • Digitalizációról és vezetői döntéstámogatásról.

Miért érdemes követni?

Mert ha cégvezetőként vagy kisebb vezetőként bármikor érezted már azt, hogy:

  • túl nagy a káosz,
  • nem látszanak át a számok,
  • a rendszer nem téged szolgál, hanem te szolgálod a rendszert,
  • vagy egyszerűen kéne egy tisztább irány…

…akkor ez a blog pont neked szól.

Én is vezető vagyok, ismerem ezt az érzést. És hiszek abban, hogy lehet rajta változtatni.

Üdv,
Székely Dalma
Ügyvezető, Hardbit Kft.

Kérdésed van? Ajánlatot kérnél?
Kapcsolat
Írj nekünk, és hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot!
Kapcsolat