GoVoice számlázó applikáció

Helyszíni nyomtatással

FRÉZER RENDSZERHEZ CSATLAKOZTATHATÓ

Problémás a számla kiállítás, mert a helyszínen kellene a számlázásnak megtörténni? Utólag loholsz mindig az ügyfelek után a számlával? A megrendeléseket papírra írod fel, fotózod le, majd küldözgeted az irodában lévő kollégáknak? Eleged vagy, hogy a helyszínen nem vagy naprakész? Laptoppal rohangálni – wifit vadászni nem kényelemes, miközben az üzletkötésre szeretnél koncentrálni?

Ezek bármelyike ismerős a számodra? Akkor itt a megoldás!

GoVoice applikáció

default icon

gyors és azonnali kommunikáció az applikáció és a háttérrendszer között

default icon

mobilra optimalizált alkalmazás

default icon

célzottan a helyszíni kiszolgálást segítő megoldások

default icon

automatikus adatlekezelés, nincs szükség dupla adatrögzítésre

default icon

folyamatos fejlesztések, frissítések az applikációban

default icon

teljes értékű háttérkiszolgáló rendszer az irodai dolgozóknak

Főbb funkciók

Bejövő megrendelések kezelése

Vevői megrendelések lekezelése. A partnerekhez megrendelések rögzíthetőek. A megrendelés rögzítésekor a háttér kereskedelmi rendszer cikk és szolgáltatás törzséből veszi az adatokat. Nincs szükség árlisták hordozására, adatok frissítésére, mert az applikáció nem szigetrendszerként működik. A megrendelés rögzítésekor a partner kiválasztása után a partner árazására áll be a megrendelés, hogy a rögzítéskor a partner már a saját árait lássa. A megrendeléshez hozzáadhatóak szállítási költségek, illetve szolgáltatások is lekezelhetőek. Fizetési és szállítási mód szintén megadható. A megrendelés lezárásakor a megrendelés automatikusan bekerül a kereskedelmi háttér rendszerbe, így a megrendelések azonnal összekészíthetőek és lekezelhetőek a központban, igény szerint a partner részére a megrendelés elektronikusan is elküldhető.

default icon

További megrendelést segítő funkciók:

default icon

vonalkódok szkennelése

default icon

gyorsított keresés a cikkek között – cikk csoportok, gyártók, beszállítók, akciós termékek, illetve további definiált csoportosítások szerint

Kimenő megrendelések kezelése

Nem csak a vevői megrendelések kezelhetőek a rendszerben, hanem a szállítói megrendelések is elküldhetőek. A megrendelések a szűrési feltételeknek megfelelően összeállíthatóak. Ami segíti nagyon a munkát, hogy nem kell a számítógép mellett a cikktörzsben keresgélni, hanem könnyedén akár a polcok között sétálva beszkennelhetőek a termékek, vagy a szűrési kritériumoknak megfelelően (minimum készletű cikkek, akciós cikkek…) gyorsan felrögzíthetőek és automatikusan elküldhetőek a partnernek elektronikusan. A megrendeléshez feladható a fizetési és a szállítási mód is, így a partner arról is értesítést kap.

Szállítólevelek – számlák kiállítása

  • Szállítólevelek
  • Készpénzes számlák
  • Átutalásos számlák
  • Sztornó számla
  • Futár funkció – megrendelések azonnali számlázása

A helyszínen a számlák elkészíthetőek. Nem csak cikktörzset, hanem szolgáltatás törzset is le tudunk kezelni, illetve szabadon felvihető speciális kóddal termék, ha valami nem szerepelne a cikktörzsben. A bizonylat megírásakor a partner saját árára áll be a rendszer, így nem szükséges árlistákat cipelni és a számlák javítgatására sincs szükség, mert nem lesznek elrontva az árak a számlázáskor. NAV online megfelelőség is teljesül, mert a számlákat az applikáció feltölti a NAV szerverére a számla kiállításakor. Ha a felhasználónak van joga, akkor a számlázáskor egyedi áron is adhatja a terméket, ha nincs joga, akkor ez az opció nem elérhető a számára. A számlák a háttér rendszerekben is azonnal megjelennek. Fizetési határidők is fizetési módok is választhatóak a számlázáskor.

  • A számlákat kézi nyomtatóra a helyszínen nyomtathatjuk, vagy pdf-ben e-mailen keresztül azonnal elküldhetőek
  • A számlázás így nagyon gyors és könnyen kezelhető
  • A rendszerben a készletet is kezeljük, nem csak egyszerű számlázóról van szó

Pénzkezelés

Pénztárbizonylatok helyszíni kiállítása

A rendszerben lehetőség van a pénztárbizonylatok lekezelésére is. A felhasználóknak ki kell választani, hogy a vevő a helyszínen mely számlát szeretné készpénzben kiegyenlíteni és automatikusan elkészíti a bizonylatot, amit a vevőnek ki is tudunk nyomtatni kézi nyomtatóra és alá is tudja írni, a rendszerbe pedig automatikusan megjelenik a kifizetés.

Saját raktárak és elszámolások kezelése (készlet és készpénz elszámolás)

Minden applikációhoz a rendszerben hozzárendelhető egy saját pénztár és raktár, így azokat a bizonylatokat, amiket a kezelő állít ki elszámoltathatóvá teszik, mind készlet, mind készpénzmozgás szinten. A központban valós időben nyomon követhetőek az adott dolgozóhoz/üzletkötőhöz/szervizeshez kapcsolódó készlet változások, illetve az összes bizonylat, ami készpénz mozgást érint. A központba beérkezéskor az elszámolás lehúzható (kezeli az összes pénzmozgást, nyitó készpénz, bejövő számla kifizetések, pénztári mozgások, kimenő számlák és pénztárbizonylatok) és átadható a készpénz a központi elszámolónak.

 

  • Készletek/készletmozgások lekövetése
  • Partner felvitel helyszínen is
  • Partnerek – partner árak kezelése
  • Munkalap készítés CRM integráció szükséges
  • Hibajegyek készíthetőek

A GoVoice számlázó applikáció elérhető funkció
folyamatosan bővülnek!

ajánlatot kérek