Hardbit Szerviz CRM

Hatékony megoldás a pénztárgép szerviz és egyéb szervizek vezetésére

Új modullal bővült: helyszíni applikációs számlázó modul, hogy a NAV ONLINE is könnyebb legyen

Hardbit Szerviz CRM

A Szerviz CRM szoftver kifejezetten pénztárgép szervizekre lett fejlesztve. A fejlesztés egyik fő motorja az volt, hogy az excel táblák sokaságából már ki se láttunk, nem tudtuk a pénztárgépeket nyilvántartani, felülvizsgálatukat lekövetni, pénztárgép szerviz történeteket nyomon követni és emellett rengeteg adminisztrációs teher van, mind a pénztárgép forgalmazók, mind a NAV felé.

 

A fejlesztés több mint 8 éve indult, a program rengeteg fejlődésen ment át. A mai napon elmondható, hogy sokkal többet tud annál, mint amit első körben gondoltuk, hogy szükségünk lenne rá. Fontos elmondani, hogy ez a szoftver sem az íróasztal mellett született meg, hanem valós használat közben íródott és íródik a mai napig. Piaci visszajelzések alapján is folyamatosan finom hangoljuk, jelennek meg újabb és újabb funkciók.

Mi az amit nyújt a CRM használata?

default icon

Kevesebb adminisztrációs teher

default icon

Folyamatosan rendelkezésre álló információk

default icon

Könnyebb ütemezés, szervizes kollégák irányítása

default icon

Nagyobb átláthatóság a szervizben

default icon

Kevesebb ügyfélvesztés

default icon

Nagyobb ügyfél elégedettség

default icon

Kézben tartható határidők

default icon

Modernebb üzletmenet

Ma már sem mi, sem a kollégáink nem tudják elképzelni hogyan lehet CRM rendszer nélkül dolgozni.

Kevesebb adminisztrációs teher

Felülvizsgálatok kezelése

Meghibásodások kezelése

Gyártói és NAV kommunikáció lekezelése

Munkavállalónk hiába tölti ki a munkaidejét, nem mindegy, hogy milyen feladatot lát el és az mennyire hasznos a vállalkozás számára.

A felülvizsgálati lapok évről évre történő kitöltése ugyanazokkal az adatokkal egy fölösleges munka, hiszen a szoftverben le van tárolva minden adat, ami a felülvizsgálathoz kell. Egy felülvizsgálat során csak végig kell menni a helyszínen az ellenőrzési csekkpontokon, így a műszerésznek nem arra megy el az ideje, hogy az ügyfél alap adatait tölti ki, hanem ténylegesen a felülvizsgálathoz kapcsolódó szakmai munkát látja el. A NAV leadás során szintén az ÁNYK-t a szoftver tölti ki és nem újra és újra ugyanazok az információk kerülnek rögzítésre. Az összekészítés során is a rendszer automatikusan hozza, hogy mely felülvizsgálatokat kell elvégezni, automatikusan nyomtatja az adott pénztárgép forgalmazóhoz kapcsolódó formanyomtatványt az adatokkal kitöltve, azoknál a forgalmazóknál, amelyek integrálva vannak a rendszerbe a tanúsítványt is egy gombnyomással le lehet generálni.

A szervizes kollégának nyomtatható úti terv is és egy előre összekészített anyagot kap, amelyet rövid percek alatt össze lehet állítani nagy mennyiségű felülvizsgálatnál is. Az adminisztrációs feladatok így lényegesen egyszerűsödnek, a körök könnyen egyeztethetőek, hiszen régiókra rendezve is lekérhető, hogy mely felülvizsgálatok esnek egy útvonalra. A szervizes kollégák pedig egy kész útitervet kapnak, amelyen átlátható számukra, hogy hova kell menniük. Az útitervbe akár a helyszíni javítások is kombinálhatóak, így a szervizes azt is látja, hogy a felülvizsgálatokon kívül milyen feladatokat kell aznap ellátnia. Ha belegondolunk itt már rengeteg munkaidőt megspóroltunk és mindenki számára átláthatóbban dolgozunk. Az ügyfél is elégedett, mert tudja, hogy a szerviz folyamatosan nyomon követi a felülvizsgálati időpontjait. Van arra is lehetőség, hogy a szervizes a mobiltelefonján is a helyszínen rögzíteni tudja, ha elvégezte a felülvizsgálatot, illetve a szerviz tevékenységet is be tudja írni. A szervizben így a kint lévő kollégáról is folyamatosan van információ. A számlákat az összekészítésnél automatikusan le lehet generálni a felülvizsgálatról, a helyszíni javításról pedig a számlázó applikáción keresztül egy kis kézi nyomtatóval számla is nyomtatható. Lényegesen rövidítenek ezek a folyamatok a kint lévő kolléga idején is. A visszadolgozás esetében, ha minden rendben volt a felülvizsgáltoknál, akkor az adminisztrátor jóváhagyja és kijelöli azokat a felülvizsgálatokat, amiket le szeretne adni a NAV-hoz és már automatikusan megcsinálja a szoftver az ÁNYK kitöltését, már csak a feladás gombot kell megnyomni. A rendszerbe integrált forgalmazóknak pedig elküldi az adatokat a felülvizsgálatról. Már egy felülvizsgálaton kézzel fogható az az idő, amelyet munkatársainknak spórolunk a felesleges feladatok kiiktatásával.

Pénztárgép hibák kezelése

A pénztárgép hibajegyeknél nyomon követhető, hogy a pénztárgép mikor került be, milyen tartozékok érkeztek hozzá. Mi történt a javítás során, gyártóhoz lett küldve, nyomtatófej lett benne cserélve, kivitelre vár. Ezzel az ügyfél elégedettség jelentősen növelhető, hiszen amikor betelefonálnak, hogy hogy áll a pénztárgép javításuk bármelyik kolléga azonnali információt tud adni, az ügyfél pedig elégedett, mert nem abba ütközik, hogy a szerviz nem tudja megmondani, hogy mi van a pénztárgépével. Valamint a nyomon követhetőség miatt a javítási idők is rövidülnek megfigyeléseink alapján, hiszen a szervizbe ülő műszerész azonnal le tudja kérni, hogy melyik gépnek álljon neki, illetve a pénztárgép forgalmazóknál is gyorsan tudunk érdeklődni, hiszen egy gombnyomással lekérhető, hogy melyik gépek vannak a forgalmazónál javításon, illetve mióta vannak ott. Rendkívül nagy segítség még, hogy meg tudjuk mondani, hogy melyik pénztárgépnek mi a szerviz története, így az ügyfeleknek is azonnal meg tudjuk mondani, hogy mikor mit javítottunk a gépen, ezzel is növelve az ügyfél elégedettséget. A javításokról hibajegyek készülnek, amelyekhez automatikusan nyomtathatóak munkalapok, átadás átvételi bizonylatok. A számlázás is átláthatóbbá és könnyebbé válik, hiszen tudjuk, hogy melyik pénztárgépen milyen szervizek történtek, hány órát töltöttek vele a kollégák, kapcsolódik-e hozzá kiszállás, így nem maradnak le tételek a számláról, illetve csak az kerül rá, aminek rá kell kerülnie. A hibajegyek és a munkalapok is megjelölhetőek, hogy már ki lettek számlázva. A javításoknál beállíthatóak, hogy mely tevékenységek ÁNYK kötelesek, ezeknek a bejelentését a szoftver ugyanúgy számon tartja, így a határidők könnyen kezelhetőek, betarthatóak, illetve nem történik hibás leadása esetleges elütésekből sem és szintén automatikusan generálja az ÁNYK lapokat.

Másik nehézség volt a javítások és felülvizsgálatok lekövetése mellett a cseregépek és bérgépek kezelése. A szoftver ezt is kezeli, a regisztrált csere- és bérgépek rendelkezésre állása egy gombnyomással lekérhető, így ezen folyamatok is rendkívül meggyorsíthatóak, illetve az ügyfélnek is azonnali információt tudunk adni a gép elérhetőségéről. A csere- és bérgépek történetei teljesen nyomon követhetőek.

További kiegészítések a programhoz

GoVoice számlázó app helyszíni nyomtatással Hardbit Szerviz CRM-hez csatlakoztatható

Frézer Nano számlázó – NAV Online 3.0 felkészítéssel – Szerviz CRM csomag része

Főbb funkciók: – készpénzes, átutalásos számla, sztornó számla, rendszeres karbantartások – havi díjak ütemezett számlázása, felülvizsgálati számlák generálása, átírható termék kezelés, szolgáltatástörzs kezelés

Új kiegészítő modul: HELYSZÍNI SZÁMLÁZÁS MŰSZERÉSZEKNEK APPLIKÁCIÓN keresztül NAV ONLINE 3.0 felkészítéssel

szállítólevél

kp-s, átutalásos, sztornó számla

megrendelés

bevételi pénztárbizonylat

default icon

Azonnal nyomtatható számlák kézi nyomtatóra vagy pdf formátumban elküldhető az ügyfélnek

default icon

Készletkezelés esetén gyári szám kezelés is elérhető az applikációban – csak a gyári szám szkenelésére van szükség és már azonosítja az eszközt

default icon

Készletkezelés esetén az autók külön raktárként kezelhetőek és elszámoltathatóak (áru átvétel kiadás akár PDA-n keresztül)

default icon

Partner árak, partnerkedvezmények kezelése

default icon

NAV ONLINE feladás a helyszínről

default icon

Nincs szükség kézi számlatömbre, utána NAV felületen számla feltöltésre

default icon

Gyors kezelés többlet adminisztráció nélkül

default icon

Elektronikusan nyomonkövethető számla- és pénzmozgások

SZERVIZ irányítás Vállalatirányítási rendszerrel

Kifejezetten a pénztárgépes üzletágra megírt kiegészítőkkel – kompletten lekezelhetőek a teljes szerviz folyamatok, pénzmozgások

További modulok

Frézer Market készletkezelő és számlázó program

– készletkezelés

– több raktár kezelés (telephelyen belül, autók is kezelhetőek raktárként)

– partnerkedvezmények kezelése

– árrés számítás

– komplett értékesítési statisztikák (akár üzletáganként)

– leltár

– készletszint figyelés

– gyáriszám kezelés

– pénztárbizonylatok kezelése

– eladás – beszerzés

– export, import, deviza kezelés

Frézer Pénztár

– beérkező szervizesek elszámoltatása

– pénzmozgások kezelése

– előlegek kezelése

– banki befizetések – kifizetések kezelése

Frézer Pénzügy és ebank

– tartozás-követelés kezelés – kifizetetlen számlák kezelése

– elektronikus banki kivonatok kezelése

– banki kiegyenlítések kezelése

– pénztárbizonylatok kezelése

– bejövő – kimenő számlák kezelése

– bérek, járulékok kezelése

– adók kezelése

– kompenzálások

– Frézer könyvelés direkt kapcsolat

Frézer Könyvelés FK2

A rendszerhez köthető könyvelési rendszer, amely a rendszerből érkező bizonylatokat, kiegyenlítéseket, béreket, járulékokat és egyéb pénzmozgásokat teljeskörűen lekezeli és lekönyveli.