Mert nem csak a méret a lényeg!
Cégünk megoldásokat kínál a mikro vállalkozásoktól egészen a nagyvállalatokig, hiszen a kis cégek is ugyanazokkal a kihívásokkal néznek szembe.
Nézze meg ajánlatainkat és építse cégét a Frézerrel.
A Frézer Vállalatirányítási rendszer megoldásokat nyújt a vállalkozásoknak a különböző területekre. Vannak olyan területek, mint például a pénzügy, amik globálisan kezelhetőek minden vállalkozás tekintetében, azonban vannak olyan speciális megoldásokat igénylő területek is, ahol a szoftveres megoldást kell a vállalat igényeire szabni. A Frézer Rendszer egy modulárisan felépíthető rendszer, amelyben minden vállalkozásnak tudunk megoldásokat kínálni, illetve egyedi megoldásokat nyújtani, ha szükség van rá.
A rendszer 100%-ban saját fejlesztésű, így gyorsan és hatékonyan tudunk a szoftverrel bánni, fejleszteni, egyedi megoldásokat beletenni
Ügyfélszolgálatunk és 0-24 órás technikai ügyeletünk a felhasználók rendelkezésére áll folyamatosan
Szakértői csapatunk mindig elérhető és segíti a vállalkozások munkáját, amilyen területen szükség van rá
Nagyon sokszor hallottuk már azt a kijelentést, hogy mi vállaltirányítási rendszerhez még kicsik vagyunk, ezzel mi nem értünk egyet. Egy vállalatirányítási rendszerrel időt lehet megspórolni és információt lehet nyerni. Ez mind a kis, mind a nagyvállalatok számára kulcsfontosságú. Kifejezetten kisvállalati megoldásokat is kínálunk.
Vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal.
A szoftver elég szerteágazó, így jellemzően a cégek működésének nagy százalékát lefedik, az esetek többségében nincs szükség egyedi fejlesztésre, hanem másik beállítás választására. Több száz vállalkozásnál előfordultak bőven különböző folyamatok, amik a szoftver használhatósága miatt kialakításra kerültek, így a legtöbb esetben a vállalkozás a folyamatának megfelelő beállítást kell, hogy válassza.
kevesebb excel táblát
átláthatóbb működést
kevesebb manuális munkát
automatikusabb működést
központi kezelés
megszűnik a rendszerek közötti manuális adat export-import
több információ
folyamatos fejlődés
Kiválasztjuk azt a megoldást, ami segíti a vállalkozást!
Tudjon meg többet megoldásainkról!
Kiskereskedelmi rendszer – pénztárgépes csatlakoztatási lehetőség, nav online 3.0 számlázás, készletkezelés. Tovább..
Nagykereskedelmi rendszer – egészen kis nagykerektől a nagyvállalatokig tudunk megoldásokat nyújtani, külön illesztve a különböző működési modellekre.Tovább..
Egyszerű, könnyen kezelhető számlázó program – rendszeres és automata számlázással kiegészítve. Tovább…
Számla kiállítás bárhonnan bármikor – nav online 3.0 feladással – központi rendszerrel. Tovább..
Házi pénztár kezelés, elszámoltatási pontok felépítése, rendszer szintű integrációja.
Kereskedelmi rendszerhez webshopos illesztés, partnerek, megrendelések, termékek kezelése központi rendszerből. Tovább..
Logisztika automatizálva, PDA-s és targoncás szoftveres megoldásokkal, hogy a működés gyors és rendszerezett legyen.
Vállalati pénzügyek, számlák és elektronikus bank kezelés – automata számla feldolgozással és illeszthető könyveléssel.
Kettős könyvviteli rendszer – elektronikus számla feldolgozással és rendszerekkel is összeköthető.
Bérszámfejtési szoftver – vállalatirányítási rendszerhez kapcsolható.
Teljesítmény értékelés, vállalati KPI mérés, adhoc és rendszeres lekéréssel, aggregált nagy adattartalommal.
Szerviz irányítás központilag, munkalapok, munkafolyamatok, szerviz tevékenységek nyomonkövetése. Tovább..
Online megrendelés felvétel applikációról, üzletkötőket, helyszíni értékesítést segítő applikációs modul. Tovább..
Partnereknek kiajánlható online és offline megrendelő szoftver, amely a megrendelést szinkronizálja a központi rendszerbe.
Scan&Go vásárlás a partnereknek, egyszerű applikációs hozzáféréssel, gyors kiszolgálás a kasszáknál.
Üzletem a zsebemben, bárhol bármikor információ most appos formában. Tovább..
Big data adatgyűjtés központilag.
Dokumentum tárolás gyorsan, visszakereshetően, digitálisan – biztonságos eléréssel.
Elektronikus kiemnő és bejövő számla tárolás, elektronikus könyvelési és pénzügyi rendszer csatlakoztatható.
Beléptető rendszer – dolgozóknak, partnereknek – mágnes kártyás azonosítással.
Minden esetben egy közös konzultáció keretében átbeszéljük,
hogy a vállalkozásnak mire lenne szüksége. A modulok bármikor bővíthetőek!
Tudjon meg többet megoldásainkról!
a folyamatokat standardizálja
a munkaerő betanítást lerövidíti
a többszörös adatrögzítést eliminálja
a folyamatokat automatizálja
a folyamatok ellenőrizhetőek
a kimutatásokban a teljesítmények mérhetőek
távolról minden információ elérhető
a vállalkozás irányítható és ellenőrizhető