Nagyker értékesítés is nagyon sokféle megoldásban létezik, mi bármilyen konstrukcióra tudunk megoldást nyújtani…
Az egy személyben üzemeltett nagykerektől a több száz fős üzemeltetésű nagykerektől szolgálunk ki partnereket országszerte.
A webshopok sok esetben jó beépített megoldásokat tartalmaznak a logisztikával kapcsolatban, azonban hogy teljes értékű logisztikai rendszer legyen a webshop mögött az már szinte elengedhetetlen, hiszen a verseny óriási, így folyamatosan innoválni kell a megoldásokat.
Mi a fontos a webes értékesítés során?
A jó készletkezelés, a gyors és pontos kiszállítás.
Hogyan lehet ezt elérni? Egy jó rendszerrel, erre van a Frézer Rendszer!
A Frézer Rendszer olyan megoldásokat tartalmaz, amellyel a dupla adatrögzítés teljesen kiiktatásra került, a rendszerek kommunikálnak egymással, az információk azonnal elérhetőek, amint bejön egy megrendelés a raktári dolgozók már látják is a PDA eszközükön, indulhat a kiszedés. Automata számlázás és futárszolgálatos címke nyomtatással azonnal szállítható a termék.
A webshopok tekintetében különböző beágyazási szintek is felépíthetőek.
A webshopok integráció indulhat onnan
A cikkek kezelésére több alternatívát is tud ajánlani a szoftver, ez a felhasználó folyamatitól függ. Egyik megoldásban a cikkeket letöltjük a webshopról, így az elsődleges adatbevitel ott történik meg, másik megoldásként.
Árazás tekintetében is egyedileg bármilyen megoldást fel tudunk építeni, külön webshopos árat feladni, partnerhez rendelt árazást feltölteni, partner árát újraszámolni a letöltés után az árkategóriának megfelelően.
Készletek feladását tekintve fel tudjuk adni külön, illetve telephelyenként megbontva is. A készletek tekintetében tudunk pontos készlet információt feladni, illetve küszöbérték megjelenítésével is, ahogy a felhasználók használni szeretnék.
Megrendelések letöltésénél az azonosított partnerek megrendeléseit a rendszer letölti, új partner vagy vendég vásárló esetében a partnert is letölti a rendszer és utána a megrendelést.
A szállítási címek és az ahhoz kapcsolódó szállítási megjegyzések is letölthetőek.
banki tranzakciós információk letöltése
utalványok letöltése, érvényesítése, validáslása
cikkek feltöltése a webshopba
Rövid folyamat leírás
Beérkező megrendelések fizetési státuszainak figyelése, az alapján kiadása megrendelés összekészítésére PDA-s rendszerben, így nincs szükség folyamatos emberi beavatkozásra a megrendelések lekezelésnél.
Utánvétes rendeléseknél automatikusan kiszedhető állapotúak a megrendelések, előre utalásos esetben az előleg számla válthatja a fizetési státuszt, online banki fizetés esetén pedig a megrendeléshez automatikusan letöltésre kerül a banki tranzakciók azonosítói.
A rendszerhez automata számlázás köthető, így amikor kiszedésre kerül az adott megrendelés, és az ellenőrizve lesz, akkor a számla automata számlázó rendszeren keresztül elkészül és ha kapcsolódik hozzá futárszolgálatos kiszállítás akkor a futár címke is legenerálódik.
Futárszolgálati API kapcsolatok
Jelenleg a következő futárszolgálatokkal állunk összeköttetésben: GLS, Sprinter
A rendszerben felvitt megrendelések esetén is működik az összekötés a futár cégekkel és az átvételi pontokat naponta szinkronizálja a rendszer. Így a programban utólag is bármikor újra összekészíthetőek csomagok.
A Magyar Posta esetében a csv automatikusan elkészül és az betölthető a posta felületére, így ott sincs szükség dupla munkára az adatok felögzítésének tekintetében.
Kiszedési rendszer működése a Raktár irányítás alatt megtalálható.
EKAER modul
Go-voice számlázó applikáció
Üzletkötős modul
Megrendelő program partnereknek
Raktár kiszedési rendszer
Frézer Pénztár
Frézer Pénzügy
Frézer Könyvelés
Frézer Bér
Frézer Beléptető rendszer